Netjes op tijd voor onze afspraak. Na 25 minuten nogsteeds niet geroepen. Pas nadat je zelf de vraag stelt wat de reden is dat we nogsteeds aan het wachten zijn zonder enige communicatie is het antwoord " ja sorry loopt wat uit " dat zaken uitlopen is vaak onmacht maar dat niet communiceren is naar mijn idee jullie motto " bij ons bent u geen nummer , maar g...
Toon meer »
Netjes op tijd voor onze afspraak. Na 25 minuten nogsteeds niet geroepen. Pas nadat je zelf de vraag stelt wat de reden is dat we nogsteeds aan het wachten zijn zonder enige communicatie is het antwoord " ja sorry loopt wat uit " dat zaken uitlopen is vaak onmacht maar dat niet communiceren is naar mijn idee jullie motto " bij ons bent u geen nummer , maar gast! " niet waard. Dus of verwijder jullie motto of doe wat aan jullie service.
En als kers op de taart. Afspraak van vandaag was 3 x verzet en alsnog is timemanagement of goede communicatie ver te zoeken. Niet bepaald een "gast" gevoel dames en heren. Laatste tip: ga serieus om met opmerkingen/ klachten van mensen. Alleen op deze manier kan je als bedrijf groeien.
( u heeft naar aanleiding van onderstaande uw reactie verwijderd , ik laat de mijne wel gewoon staan )
Antwoord op uw reactie: we zaten twee meter af van de dame die door dhr Donders werd opgehaald voor een "intake " maak daar geen ingreep van om daar achter te schuilen. Dit is een mooi voorbeeld van het niet serieus nemen van klantsignalen. Lekker bezig mensen, ga vooral zo door.
Toon minder »