Afgelopen dinsdag had ik een afspraak bij de salon, ik ben al langer dan 4 jaar vaste klant.
Helaas heb ik de afspraak moeten afzeggen omdat ik ziek werd. Ze accepteerden absoluut de reden niet omdat ik 3 uur te laat naar de salon belde, dat wil zeggen 45 uur voor het afspraak.
Ik vertelde hen over mijn ziekte en vroeg om dit eenmalige uitzondering , maar ze...
Toon meer »
Afgelopen dinsdag had ik een afspraak bij de salon, ik ben al langer dan 4 jaar vaste klant.
Helaas heb ik de afspraak moeten afzeggen omdat ik ziek werd. Ze accepteerden absoluut de reden niet omdat ik 3 uur te laat naar de salon belde, dat wil zeggen 45 uur voor het afspraak.
Ik vertelde hen over mijn ziekte en vroeg om dit eenmalige uitzondering , maar ze zeiden dat ze het niet konden accepteren omdat ik drie uur te laat belde. Ik had eerder ook mijn gezondheid omstandigheden met een van hun collega gesproken. Ze waren ook op de hoogde over mijn situatie.
Omdat ik een langdurige ziekte heb, adviseerden ze me dat ik moest bellen en een afspraak moest maken op de dag zelf. Dus niet van tevoren plannen. Belachelijk! Alsof ik dit zelf niet had kunnen bedenken.
Ik heb een klachtbrief geschreven, ze hebben gebeld, namens de kliniek excuses aangeboden en na 2 uur later de factuur €50 verzonden.
Het is een schande, het is zo jammer..
Het is niets anders dan geldklopperij. Ik ga op zoek naar een andere salon. Aangezien ik al jaren vaste klant ben, zou ik enig begrip of een passende oplossing verwachten. Absoluut geen uitzondering en geen begrip… voor drie uur te laat bellen betaal je gewoon de helft van je behandeling. Dat noemen zo ook kostenverdeling.
Beste Delia,
Graag wijs ik u op uw eigen beleid, waarin staat dat een klant één keer zonder kosten een afspraak mag annuleren, zelfs als dit buiten de 48-uurstermijn valt. Dit was de eerste keer dit jaar dat ik niet tijdig heb afgemeld. Uw bewering dat dit mijn derde keer zou zijn, in de reactie op mijn review, is volstrekt onjuist. Ik beschik over rechtmatig bewijs ter ondersteuning van mijn standpunt.
Toon minder »