Erasmus Aesthetics - Bekijk prijzen en maak een afspraak
Erasmus Aesthetics

Erasmus Aesthetics

Tarieven
Botulinetoxine
Botox (1 zone)
V.a. € 175 per zone
Kleine behandeling botulinetoxine
V.a. € 60 per behandeling
Fillers
Juvéderm
V.a. € 425 per ml
Fillers overige
0,5 / 0,6 ML hyaluronzuur filler
V.a. € 275 per behandeling
Overige
Hyperhidrosis (per 2 oksels)
V.a. € 450 per 2 oksels
Kenmerken
Gespecialiseerd in
Botox, Fillers, Huidverbetering
Kliniek opgericht
2016
Adres
Dokter Molewaterplein 40, Rotterdam
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Is dit jouw kliniek?

Claim nu deze kliniek en pas de gegevens naar wens aan.

Registreer je kliniek

Werkzame specialisten

Armanda Onderdijk
Dr. Armanda Onderdijk
Functie
Dermatoloog
Botox zone v.a.
-
Filler per ml v.a.
€ 425,00
Profiel bekijken
Leonie Schelke
Dr. Leonie Schelke
Functie
Cosmetisch Arts KNMG
Botox zone v.a.
-
Filler per ml v.a.
€ 425,00
Profiel bekijken
Tom Decates
Dr. Tom Decates
Functie
Cosmetisch Arts KNMG
Botox zone v.a.
-
Filler per ml v.a.
€ 425,00
Profiel bekijken
Peter Velthuis
Dr. Peter Velthuis
Functie
Dermatoloog
Botox zone v.a.
-
Filler per ml v.a.
€ 425,00
Profiel bekijken

Erasmus Aesthetics Reviews

3.9
643 reviews
Kom er al jaren en ben al jaren goed geholpen. Nu een kijkje in het grote ziekenhuis langs een andere kant...
W aldo
18 augustus 2024 16:04
Onbeschofte beveiligers aanwezig op de spoedpost, direct de 1e ontvangstbalie, bij de glazen schuifdeuren buiten. Vraag je waar een “specifiek” afdeling is, weten ze je daar geen antwoord op te geven, ongeschoold en lui personeel noem je dat, kortom: DOM! Wat ze wel doen, is gezellig met elkaar onbenullige zaken bespreken op niveau 0. Voor zo een groot en... Toon meer »
Onbeschofte beveiligers aanwezig op de spoedpost, direct de 1e ontvangstbalie, bij de glazen schuifdeuren buiten.

Vraag je waar een “specifiek” afdeling is, weten ze je daar geen antwoord op te geven,
ongeschoold en lui personeel noem je dat, kortom: DOM! Wat ze wel doen, is gezellig met elkaar onbenullige zaken bespreken op niveau 0.

Voor zo een groot en professioneel ziekenhuis waar ik zeker dankbaar voor ben, vindt ik dit toch heel jammer, zeker naar de wel goed geschoolde personeel toe die hun hun werk voorbeeldig uitvoeren.

Datum: 14-8-24
Tijdstip: 21:15 uur Toon minder »
S K
15 augustus 2024 15:03
Fijn en modern ziekenhuis. Mijn ervaring is adequaat personeel, wel veel zzp'ers en uitzendkrachten.
Tjörven S
31 juli 2024 18:06
fijne en professionele service en een fijne sfeer tussen patiënt en arts
Bartosz Marczak
19 juni 2024 17:05
Volgens internist-oncoloog mevr. Homs zou ik tevens buikvliesuitzaaiingen hebben. Dat wist ze 100% zeker. Alleen door middel van een scan. Hierdoor zijn andere behandelmogelijkheden mij onthouden. In het streekziekenhuis was dit niet gediagnosticeerd. Een operatie was voor mij sowieso uitgesloten volgens mevr. Homs, ook als de tumor nog verder zou krimpen en... Toon meer »
Volgens internist-oncoloog mevr. Homs zou ik tevens buikvliesuitzaaiingen hebben. Dat wist ze 100% zeker. Alleen door middel van een scan. Hierdoor zijn andere behandelmogelijkheden mij onthouden. In het streekziekenhuis was dit niet gediagnosticeerd. Een operatie was voor mij sowieso uitgesloten volgens mevr. Homs, ook als de tumor nog verder zou krimpen en als ik geen buikvliesuitzaaiingen zou hebben. Twee maanden heb ik zowat staan smeken om mijn buikvlies verder te laten onderzoeken. De chemo sloeg zeer goed aan. Op advies van haar eigen collega's ben ik het op de mail gaan zetten. Maar ook daar kreeg ik op een gegeven moment geen enkele reactie meer op van mevr. Homs. Mevr. Homs wilde voor kwaliteit van leven gaan. Pas toen ik een second opinion in UZ Gent had aangevraagd, kreeg ik ineens een verwijzing naar een (bevriende) chirurg. Ze bleef stug volhouden dat er niets mogelijk zou zijn. Vervolgens werd ik als een lastige patiënt weggezet. Advies UZ Gent was een kijkoperatie en bevestigden dat helemaal niet met zekerheid gezegd kon worden of ik wel of geen buikvliesuitzaaiingen had.

Vervolgens ben ik bij prof. dr. Groot Koerkamp terecht gekomen. Tijdens de kijkoperatie zijn er geen buikvliesuitzaaiingen aangetroffen en zelfs een operatie was mogelijk. Prof. dr. Groot Koerkamp heeft bij mij een extended hemihepatectomie links open met wigresectie segment 8 uitgevoerd. Nadat ze mijn buik hadden gesloten, kwam hij erachter dat ze de uitzaaiing in segment 8 vergeten waren te verwijderen. Gelukkig was ik nog onder narcose en heeft hij de uitzaaiing alsnog verwijderd. Toen ik vroeg hoe dit had kunnen gebeuren, gezien de operatie ook nog eens door 2 ervaren chirurgen werd uitgevoerd, kreeg ik als reactie "bij het bouwen van een huis worden ook veel fouten gemaakt". Vreemde reactie, gezien het specialistische werk dat ze uitvoeren. Verder een R1 resectie (geen schone snijranden). Stelde geen nabehandeling voor. Ik vind het echter zeer kwalijk dat hij fouten van mevr. Homs ontkent (zitten samen in meerdere werkgroepen) en onder het tapijt wil vegen. Dan wil je echter niet leren van fouten. Tip aan jou bas: lees het boek "Als adem lucht wordt" van Paul Kalanithi.

Ik heb inmiddels afscheid genomen van dit ziekenhuis. Als ze al zo met iemand omgaan van 34 jaar oud destijds, dan wil ik niet weten hoe dat bij 60 jaar en ouder zal zijn. Je wordt in dit ziekenhuis wel heel makkelijk opgegeven. Toon minder »
Mark van Veldhoven
18 juni 2024 09:09
Ik moet iedere jaar terug komen invb met mij aorta die aan het groeien is . Ze zegen we moeten je in de gaten houden je moet iedere jaar terug komen !! Ja leuk maar ik woord sinds dit jaar gewoon niet meer opgeroepen en als ik er voor belt zegen die receptioniste je ben uitgeschreven wat totaal niet klopt .. ze spelen gewoon met je gezondheid !! Ik ga echt... Toon meer »
Ik moet iedere jaar terug komen invb met mij aorta die aan het groeien is . Ze zegen we moeten je in de gaten houden je moet iedere jaar terug komen !! Ja leuk maar ik woord sinds dit jaar gewoon niet meer opgeroepen en als ik er voor belt zegen die receptioniste je ben uitgeschreven wat totaal niet klopt .. ze spelen gewoon met je gezondheid !! Ik ga echt overstappen want ik wil blijven leven en niet dood gaan omdat de receptioniste een fout maakt. Zelfs me huis arts zegt je had allang al opgeroepen moeten zijn nu gaat me huis arts zelf actie ondernemen omdat die receptioniste te eigenwijs is om een afspraak in te plannen omdat ze denken dat ik daar niet meer staat ingeschreven wat heel appart is !!! Toon minder »
Priscilla Peterse
8 juni 2024 04:04
3 weken terug ben ik daar voor een neurochirurgische operatie 3 dagen opgenomen. Ben heel goed opgevangen door het personeel, dat haar best deed om me op mijn gemak te stellen, (ik was aanvankelijk super nerveus) Een ziekenhuis is slechts zo goed als de mensen die er werken. Gelukkig heb ik alleen bevlogen mensen meegemaakt die écht proberen er voor de pati... Toon meer »
3 weken terug ben ik daar voor een neurochirurgische operatie 3 dagen opgenomen. Ben heel goed opgevangen door het personeel, dat haar best deed om me op mijn gemak te stellen, (ik was aanvankelijk super nerveus)
Een ziekenhuis is slechts zo goed als de mensen die er werken. Gelukkig heb ik alleen bevlogen mensen meegemaakt die écht proberen er voor de patiënten te zijn.
Ik ben vol lof over mijn behandeling daar. Toon minder »
Car Kok
16 maart 2024 15:03
Het is een heel groot mooi gebouw en voor mij is het wel ver lopen naar de polikliniek, vanaf de garage naar gebouw eerst even inchecken bij een soort paal daar zouden er best wel wat meer van mogen zijn, bij een andere ingang\uitgang zijkant staan ze wel links als je binnenkomt maar niet rechts dat zou fijner zijn omdat je gelijk naar rechts gaat zie je ze... Toon meer »
Het is een heel groot mooi gebouw en voor mij is het wel ver lopen naar de polikliniek, vanaf de garage naar gebouw eerst even inchecken bij een soort paal daar zouden er best wel wat meer van mogen zijn, bij een andere ingang\uitgang zijkant staan ze wel links als je binnenkomt maar niet rechts dat zou fijner zijn omdat je gelijk naar rechts gaat zie je ze niet doordat de draaideur kapot is? Moet je weer helemaal terug lopen, en ik loop met een kruk dat is wel minder leuk, voor de rest prima geholpen door verpleegkundige en artsen 👍 maar als je nadien nog even kopje koffie ☕️ vanaf gebouw N, moet je wel helemaal terug lopen 🚶de elektrische wagen is nergens te bekennen jammer genoeg ja toen ik er bijna was 😸iedere is wel heel vriendelijk ook de vrijwilligers, wat ik nog wel even kwijt wil is in SFG staat er op iedere etage een koffie apparaat, daar kan je zelf thee of koffie pakken dat mis ik hier wel alleen een water apparaat heb ik gezien, misschien staan ze er wel maar ik heb ze niet gezien?? Toon minder »
Marijke Van der P
17 februari 2024 17:05
Ik lijd aan kanker en de artsen van het Erasmus Universitair Ziekenhuis hebben besloten een chirurgische ingreep uit te voeren om de tumoren te verwijderen. Ik hoop dat u voor mij wilt bidden, want ik heb niemand die voor mij kan zorgen. Ik woon alleen in Nederland 😔 😔
Senan Munassar
28 december 2023 23:11
Ongelooflijk wat een prachtig complex. Mijn vrouw werd opgenomen met kanker en hebben wij als gezin de beste zorg van de wereld ervaren. Zeer kundige artsen, enorm sympathieke verpleegkundigen en prachtige prive kamers waar wij als gezin samen ons goed konden voorbereiden voor alle scans en operaties. Ben zeer onder de indruk en enorm respect voor alle toew... Toon meer »
Ongelooflijk wat een prachtig complex. Mijn vrouw werd opgenomen met kanker en hebben wij als gezin de beste zorg van de wereld ervaren. Zeer kundige artsen, enorm sympathieke verpleegkundigen en prachtige prive kamers waar wij als gezin samen ons goed konden voorbereiden voor alle scans en operaties. Ben zeer onder de indruk en enorm respect voor alle toewijding en harde werken van al het Erasmus personeel. Petje af!!! Toon minder »
Niels Buiter
1 december 2023 06:06
Ik wil hier nooit geopereerd worden. Je bent hier een nummer en pijn wordt genegeerd. Mijn partner heeft het 3 uur uitgeschreeuwd van de pijn na een operatie , maar men wilde niet meer doen dan een pilletje geven . Het pijnteam had andere prioriteiten. Ik vind het ongelofelijk! In zogenaamd een land waar de zorg zo goed zou zijn. Ik vind het armoede dat je i... Toon meer »
Ik wil hier nooit geopereerd worden. Je bent hier een nummer en pijn wordt genegeerd. Mijn partner heeft het 3 uur uitgeschreeuwd van de pijn na een operatie , maar men wilde niet meer doen dan een pilletje geven . Het pijnteam had andere prioriteiten. Ik vind het ongelofelijk! In zogenaamd een land waar de zorg zo goed zou zijn. Ik vind het armoede dat je iemand zoveel pijn laat lijden. Er is echt iets mis met de organisatie van dit ziekenhuis . Nooit meer ! Zoek a.u.b. een ander ziekenhuis , want als je pijn lijdt ben je aan de goden overgelaten. Verpleging is laks en komen pas na 1 u een pilletje geven als je vreselijke pijn hebt. Mijn partner bloede vreselijk .. bloed spoot eruit, na roepen van de verpleging zegt men heel laks ; we komen er zo aan … ongelofelijk dit ziekenhuis … verdient niet eens 1 ster. Toon minder »
Maarten de Lange
28 november 2023 07:07
Verbazingwekkend…. zondagmiddag 14.30 u het EMC loopt vol met bezoek. Alleen de AH to go is open, verders niets. Je kunt geen bloemetje kopen, geen kopje koffie drinken, het is er koud en kil. Gevoel dat je op een verlaten luchthaven loopt. Er waren mensen uit Groningen ook zij konden nergens terecht. Bizar, hoe is het mogelijk!? De receptioniste erkende he... Toon meer »
Verbazingwekkend…. zondagmiddag 14.30 u het EMC loopt vol met bezoek. Alleen de AH to go is open, verders niets. Je kunt geen bloemetje kopen, geen kopje koffie drinken, het is er koud en kil. Gevoel dat je op een verlaten luchthaven loopt. Er waren mensen uit Groningen ook zij konden nergens terecht. Bizar, hoe is het mogelijk!?
De receptioniste erkende het probleem en gaat het wederom aankaarten.
Ergens helemaal achterin leek er licht te branden in een soort restaurant, maar toen we de drempel over stapten werden we boos weggestuurd, want het personeel ging met pauze..!? Zondagmiddag 14.30 restaurant pauze…. 🤯🤯🤯
Daarnaast begrijp ik niet, zeker na wat hier laatst gebeurd is, dat je zonder gezien te worden het ziekenhuis in en uit kunt lopen. Met gemak kun je naar het toilet, douchen, kamers binnenlopen, wellicht slapen…. Verbazingwekkend! Toon minder »
Goodfoodlover NLh
13 november 2023 09:09
Bij binnenkomst is dit ziekenhuis enigszins overweldigend. Maar wat een prachtig gebouw. Het inchecken verliep heel soepel. Alle routes zijn duidelijk aangegeven. De artsen waren erg vriendelijk, zo is de menselijke maat al snel weer terug. Na afloop een heerlijke cappuccino. Ik ben fan.
René
13 november 2023 08:08
Sorry voor de beste chirurgie van Nederland, maar zorgpersoneel op de afdeling Nf f905 met name jongedames “B…” en “I…” zijn zeer slecht in omgang met patiënt(mij). Ik weet niet wat de oorzaak is maar dat ik word bestempeld of dat ik ziek in me hoofd ben omdat er een scheetje uitkwam bij “controles” om 4;45uur. En dan nog eens 5 minuten staan discussiëren en... Toon meer »
Sorry voor de beste chirurgie van Nederland, maar zorgpersoneel op de afdeling Nf f905 met name jongedames “B…” en “I…” zijn zeer slecht in omgang met patiënt(mij). Ik weet niet wat de oorzaak is maar dat ik word bestempeld of dat ik ziek in me hoofd ben omdat er een scheetje uitkwam bij “controles” om 4;45uur. En dan nog eens 5 minuten staan discussiëren en stress veroorzaken!! Ik sta helemaal te shaken van de stress op dit moment.
Ik ben idd ziek in me hoofd en 2 dagen geleden geopereerd in me hoofd waarbij ze een grote tumor hebben weggehaald. Toon minder »
Ser Byk
24 oktober 2023 14:02
Sorry voor de beste chirurgie van Nederland, maar zorgpersoneel op de afdeling Nf f905 met name Babs en Iris zijn zeer slecht in omgang met patiënt(mij). Ik weet niet wat de oorzaak is maar dat ik word bestempeld of dat ik ziek in me hoofd ben omdat er een scheetje uitkwam bij “controles” om 4;45uur. En dan nog eens 5 minuten staan discussiëren en stress ver... Toon meer »
Sorry voor de beste chirurgie van Nederland, maar zorgpersoneel op de afdeling Nf f905 met name Babs en Iris zijn zeer slecht in omgang met patiënt(mij). Ik weet niet wat de oorzaak is maar dat ik word bestempeld of dat ik ziek in me hoofd ben omdat er een scheetje uitkwam bij “controles” om 4;45uur. En dan nog eens 5 minuten staan discussiëren en stress veroorzaken!! Ik sta helemaal te shaken van de stress op dit moment.
Ik ben idd ziek in me hoofd en 2 dagen geleden geopereerd in me hoofd waarbij ze een grote tumor hebben weggehaald. Toon minder »
Ser Byk
20 oktober 2023 03:03
Na afspraak meestal snel geholpen. Vriendelijke verpleegkundigen, arts. Kundig en geroutineerd gaat men te werk. Ziekenhuis is erg groot (men kan er verdwalen) maar men heeft wel alle expertise in huis.
Hans Straatman
16 oktober 2023 14:02
Zeer slecht, onmenselijk, onbekwaam en onprofessioneel ziekenhuis. Flitsend van de buitenkant, maar qua medische zorg zwaar ondermaats. Ga hier niet naartoe, er zijn voldoende andere academische ziekenhuizen waar het personeel vriendelijk en bekwaam is. Ik ben zelf naar het LUMC en later Radboud overgestapt en ben zeer goed behandeld. Bij het EMC werd ik all... Toon meer »
Zeer slecht, onmenselijk, onbekwaam en onprofessioneel ziekenhuis. Flitsend van de buitenkant, maar qua medische zorg zwaar ondermaats. Ga hier niet naartoe, er zijn voldoende andere academische ziekenhuizen waar het personeel vriendelijk en bekwaam is. Ik ben zelf naar het LUMC en later Radboud overgestapt en ben zeer goed behandeld. Bij het EMC werd ik alleen maar zieker van hun onbeschoftheid en had ik de hoop opgegeven. Nu weet ik gelukkig beter.
Ik ontving mijn dossier van het EMC ter overdracht aan de andere ziekenhuizen en wat ik daarin las was zeer zorgwekkend. Situaties verdraaid, uitslagen die nooit waren gedeeld en bovenal vol met zins- en grammaticafouten. Hier had ik een juridische zaak van kunnen maken. Ook zou ik de namen van bepaalde artsen kunnen noemen, maar dat laat ik achterwege. De fertiliteitsafdeling deugd in ieder geval niet, niet qua kennis, houding, communicatie, medische zorg, dossier vastlegging en kunde. Daar kunnen ze heel veel van leren bij de andere academische ziekenhuizen. Toon minder »
Nova-Luna G.R. te Rotterdam
23 augustus 2023 22:10
Wat een drama ziekenhuis. Dermatologie. Contact gezocht met ziekenhuis ivm met klachten voor een lopende ziekte. Ik zou medicatie krijgen. dat is 4 keer mis gegaan. en toen het eindelijk op gang was werd van de een op andere dag de medicatie gestopt en niemand wist me te vertellen waarom. na een bult misstanden heb ik gezegd geen verdere zorg meer te wille... Toon meer »
Wat een drama ziekenhuis.
Dermatologie. Contact gezocht met ziekenhuis ivm met klachten voor een lopende ziekte.

Ik zou medicatie krijgen. dat is 4 keer mis gegaan. en toen het eindelijk op gang was werd van de een op andere dag de medicatie gestopt en niemand wist me te vertellen waarom.

na een bult misstanden heb ik gezegd geen verdere zorg meer te willen. Dit was op 20 januari.. staat netjes in het dossier..

in april krijg ik een rekening voor een afspraak in februari waarvoor ik nooit toestemming heb gegeven. afspraak staat ook niet in het dossier.. uit laten zoeken en, nee meneer klopt niet. dus vul even dit formulier in.

bezwaar aangetekend en, niets meer gehoord.. ineens een incasso bureau op mijn nek met brieven die verstuurt zouden moeten zijn maar, nooit ontvangen..

Nu weer een intern onderzoek.... Nooit meer naar het erasmus..

Enige voordeel van dit achterlijke gedoe is dat ik na 6 maanden EINDELIJK weet waarom ik mijn medicatie niet meer kreeg..

echt ik raad dit ziekenhuis mijn grootste vijand nog niet aan.. Toon minder »
Jos Roderkerken
17 juli 2023 18:06
Mijn vrouw zou uitgenodigd worden in het ziekenhuis (doorverwijzing vanuit huisarts), maar kreeg niets te horen vanuit het ziekenhuis. Uiteindelijk bleek er wel een afspraak te staan, maar hebben we geen brief ontvangen (eind december). Verder geen belletje, e-mail of andere manier waarop de datum en tijd is bevestigd. Nu moet ze wegblijftarief betalen. Eras... Toon meer »
Mijn vrouw zou uitgenodigd worden in het ziekenhuis (doorverwijzing vanuit huisarts), maar kreeg niets te horen vanuit het ziekenhuis. Uiteindelijk bleek er wel een afspraak te staan, maar hebben we geen brief ontvangen (eind december). Verder geen belletje, e-mail of andere manier waarop de datum en tijd is bevestigd. Nu moet ze wegblijftarief betalen. Erasmus MC blijft volhouden dat de brief wel is verstuurd. Wij denken dat de brief is kwijtgeraakt bij PostNL, i.v.m. veel decemberpost, maar hoe maken we dat hard? Het is ons woord tegen het ziekenhuis.

Inmiddels al een paar keer bij de poli aangekaart dat we de brief niet hebben ontvangen met de afspraak, maar inmiddels komen er al incassokosten bovenop. Het wordt nu een principekwestie, want we kunnen het wel betalen, maar vinden het oneerlijk. Een schandelijke manier van omgaan met klanten. Toon minder »
Tim Kraaijvanger
28 juni 2023 08:08
Pas op dat je geen afspraak hebt bij Dermatoloog mevr. L. De Wijs. Kennis is ondermaats en is niet bereid zich in te zetten voor de patiënt. Geen enkel medeleven bij een aandoening en houd je gewoon aan t lijntje. Dat verdient niemand! Wees gewaarschuwd.
Verschuren Verschuren
22 juni 2023 14:02
Ziekenhuis is meer bezig met mafiapraktijken dan met het helpen van de patiënten. Ben gestopt met mijn behandeling bij de Dermatologie. Bij ieder afspraak die ik daar moest zijn moest ik altijd minimaal een uur wachten voordat ik geholpen kon worden. ( begon maar niet over de extra parkeerkosten en tijd die ik moest vrij nemen van werk). Maar als zij een afs... Toon meer »
Ziekenhuis is meer bezig met mafiapraktijken dan met het helpen van de patiënten. Ben gestopt met mijn behandeling bij de Dermatologie. Bij ieder afspraak die ik daar moest zijn moest ik altijd minimaal een uur wachten voordat ik geholpen kon worden. ( begon maar niet over de extra parkeerkosten en tijd die ik moest vrij nemen van werk). Maar als zij een afspraak zelf verzetten zonder overleg en ik daar geen info over heb gekregen, weten ze wel gelijk een rekening te sturen met een dreigende toon. Bij een gemaakte bezwaar werd ik gestempeld alsof ik de foute persoon was. Ben klaar met deze Maffiapraktijk! Toon minder »
Metin Erciyes
9 mei 2023 07:07
Tijdens zwangerschap er achter gekomen dat ons kindje een aangeboren afwijking heeft. Toen heeft het erasmus mij heel goed geholpen en in de gaten gehouden. Tijdens de bevalling in het emc ook heel goed geholpen. Daarna heeft ons kindje nog een maand in het ziekenhuis gelegen en de zusters zijn daar ook heel vriendelijk en behulpzaam geweest. Ik ben zeer tev... Toon meer »
Tijdens zwangerschap er achter gekomen dat ons kindje een aangeboren afwijking heeft. Toen heeft het erasmus mij heel goed geholpen en in de gaten gehouden. Tijdens de bevalling in het emc ook heel goed geholpen. Daarna heeft ons kindje nog een maand in het ziekenhuis gelegen en de zusters zijn daar ook heel vriendelijk en behulpzaam geweest. Ik ben zeer tevreden over dit ziekenhuis ze bieden goede zorg en tonen veel empathie. Toon minder »
Venice Dekkers
30 april 2023 10:10
Het grootste ziekenhuis van Nederland voelt aan als een familie Ziekenhuis....verplegers zijn zeer flexibel, permanent alert...zijn toegankelijk en laat de patient in zijn waarden....bovenal vriendelijk en empatisch! Chirurgen kunnen wat routinematig en snel overkomen maar stellen toch het comfort en aanpassen van een behandeling ten gunste van de patient v... Toon meer »
Het grootste ziekenhuis van Nederland voelt aan als een familie Ziekenhuis....verplegers zijn zeer flexibel, permanent alert...zijn toegankelijk en laat de patient in zijn waarden....bovenal vriendelijk en empatisch!
Chirurgen kunnen wat routinematig en snel overkomen maar stellen toch het comfort en aanpassen van een behandeling ten gunste van de patient voor strakheid van hun schema, in zo'n druk Ziekenhuis best bijzonder voor mijn gevoel. Toon minder »
Erwin van der Spek
17 april 2023 09:09
Vanmorgen naar Erasmus MC Rotterdam geweest. Daar zat een hele aardige dame bij de info balie. Die wees mij de weg naar de NF afdeling. Direct kunnen vinden. Ik liep direct de kamer binnen en werd direct netjes aangesproken en ze bood me ook nog eens of ik koffie wilde, wat zeer aardig was van deze dame. Goede, schone afdeling, goede capuchinos, banken zaten... Toon meer »
Vanmorgen naar Erasmus MC Rotterdam geweest. Daar zat een hele aardige dame bij de info balie. Die wees mij de weg naar de NF afdeling. Direct kunnen vinden. Ik liep direct de kamer binnen en werd direct netjes aangesproken en ze bood me ook nog eens of ik koffie wilde, wat zeer aardig was van deze dame. Goede, schone afdeling, goede capuchinos, banken zaten heerlijk, snelle WiFi, uitzicht naar beneden zag er ook wel leuk uit, goede verbinding met de metro (OV). Al met al vond ik het totaal niet erg dat ik ca een uur lang moest wachten op iemand die ik moest ophalen. Toon minder »
B - KOS
6 april 2023 07:07
Vanmorgen naar Erasmus MC Rotterdam geweest. Daar zat een hele aardige dame bij de info balie. Die wees mij de weg naar de NF afdeling. Direct kunnen vinden. Ik liep direct de kamer binnen en werd direct netjes aangesproken en ze bood me ook nog eens of ik koffie wilde, wat zeer aardig was van deze dame. Goede, schone afdeling, goede capuchinos, banken zaten... Toon meer »
Vanmorgen naar Erasmus MC Rotterdam geweest. Daar zat een hele aardige dame bij de info balie. Die wees mij de weg naar de NF afdeling. Direct kunnen vinden. Ik liep direct de kamer binnen en werd direct netjes aangesproken en ze bood me ook nog eens of ik koffie wilde, wat zeer aardig was van deze dame. Goede, schone afdeling, goede capuchinos, banken zaten heerlijk, snelle WiFi, uitzicht naar beneden zag er ook wel leuk uit, goede verbinding met de metro (OV). Al met al vond ik het totaal niet erg dat ik ca een uur lang moest wachten op iemand die ik moest ophalen. Toon minder »
Berny Kos
6 april 2023 07:07
Het is een heel groot ziekenhuis. Het is een stad op zich. Ze hebben er werkelijk alles. Bizar.
Je voelt je echt klein in zulke mega lange gangen.
Kijk op mijn foto's hoe bijvoorbeeld de aanmeld zuilen, receptie, vaccinatie tegen Covid, restaurants, supermarkt en de hoofdingang eruit zien.
Marianne aa
10 februari 2023 06:06
Het is een heel groot ziekenhuis. Het is een stad op zich. Ze hebben er werkelijk alles. Bizar.
Je voelt je echt klein in zulke mega lange gangen.
Kijk op mijn foto's hoe bijvoorbeeld de aanmeld zuilen, receptie, vaccinatie tegen Covid, restaurants, supermarkt en de hoofdingang eruit zien.
Janneke van Canisvliet
10 februari 2023 06:06
Vanaf 15 tot 22 niks gedaan, alleen verwacht voor niks met pijn en met honger (niks gegeten vanaf 9) en mensen in ziekenhuis weet dat. “Ja wij zijn bezig” 7 uurtjes?! Bravo dat is spoedhulp.

Mensen lopen met telefoon en lachen in de scherm.

Echte professional personeel.
Szymon Giebas
10 januari 2023 20:08
Heel slecht ziekenhuis mijn zus is bevallen van een te vroeg geboren kindje na de geboorte heeft het kindje langer dan een uur op de borst gelegen omdat de zusters en verloskundige het te druk hadden hij is daarna snel aangekleed en niet nagekeken. Laat in de avond komt er een arts langs om de baby na te kijken. Alles was top maar na een jaar komt de dokter... Toon meer »
Heel slecht ziekenhuis mijn zus is bevallen van een te vroeg geboren kindje na de geboorte heeft het kindje langer dan een uur op de borst gelegen omdat de zusters en verloskundige het te druk hadden hij is daarna snel aangekleed en niet nagekeken. Laat in de avond komt er een arts langs om de baby na te kijken. Alles was top maar na een jaar komt de dokter erachter dat haar kind een hart ruis heeft terwijl mijn zus zelf bij jullie loopt vanwege een aangeboren hart afwijking. Dit is zeer triest dat er niet genoeg naar de patient word gekeken en iedereen werkt langs elkaar heen zo jammer dit. Toon minder »
Shanila
8 december 2022 22:10
Mijn ervaringen met dit ziekenhuis zijn een beetje dubbel. Mijn neurologische operatie is goed uitgevoerd door een bekwaam chirurg. Dat is positief. Wat mij echter heel erg tegen is gevallen is de nazorg: die was er in mijn geval gewoon niet. Ik ben naar huis gestuurd en blijk hersenletsel te hebben er was niets. Geen revalidatie, geen begeleiding. Nu keren... Toon meer »
Mijn ervaringen met dit ziekenhuis zijn een beetje dubbel. Mijn neurologische operatie is goed uitgevoerd door een bekwaam chirurg. Dat is positief. Wat mij echter heel erg tegen is gevallen is de nazorg: die was er in mijn geval gewoon niet. Ik ben naar huis gestuurd en blijk hersenletsel te hebben er was niets. Geen revalidatie, geen begeleiding.

Nu keren mijn klachten terug en krijg ik te horen dat maar naar mijn huisarts moet. Dit terwijl er destijds is afgesproken dat ik bij terugkeer klachten retour poli neurochirurgie mag komen. Het valt mij allemaal zo tegen van dit ziekenhuis was ik ooit zo hoog had zitten.
Na de operatie zijn ze letterlijk klaar met je en mag je het allemaal zelf uitzoeken.

Ik heb dit naderhand ook aangegeven in de enquête die alle patiënten na afloop krijgen en hierop geen reactie ontvangen, hoewel ik heb aangegeven dat ik wel contact wilde.

Ik begrijp dan ook niet goed wat ik moet met het antwoord op deze review. Hallo instagram/Facebook account van het EMC, ik heb een matige review achtergelaten op Google en ben door ik-weet-niet-wie naar jullie gestuurd? Toon minder »
P. Klaasen
6 november 2022 18:06
Slechtste ziekenhuis ooit. Er gaat hier zo veel mis. Eerste week is mijn bed totaal niet verschoont, vervolgens ben ik afgekat door iemand van de facilitaire dienst, waar ik nu geen contact meer mee kan opnemen omdat de tablet eruit ligt. Helaas kan ik niet vertrekken gezien ik midden in mn behandeling voor leukemie zit. Wat een ellende hier. Als je een keuz... Toon meer »
Slechtste ziekenhuis ooit. Er gaat hier zo veel mis. Eerste week is mijn bed totaal niet verschoont, vervolgens ben ik afgekat door iemand van de facilitaire dienst, waar ik nu geen contact meer mee kan opnemen omdat de tablet eruit ligt. Helaas kan ik niet vertrekken gezien ik midden in mn behandeling voor leukemie zit. Wat een ellende hier. Als je een keuze hebt, ga dan naar een ander ziekenhuis. Toon minder »
Coco
27 oktober 2022 16:04
Zeer goede ervaringen met het Erasmus MC. Ik ben in behandeling bij de afdeling pijngeneeskunde. Alle lof voor de mensen die daar werken. Vanaf het eerste moment werden mijn klachten heel serieus genomen en zijn de mensen heel begripvol.
Al met al vind ik het een heel fijn, overzichtelijk en zeer professioneel ziekenhuis.
Yentl Bos
18 oktober 2022 11:11
Belachelijke parkeertarieven. Pas geopereerd en 6 uur in de parkeergarage gestaan. Moest meer dan 18 euro afrekenen. Voor een ziekenhuis vind ik dit schandalig als patiënt. En dat terwijl je in Maastricht umc een week parkeert voor 15 euro.
Guido van den Boom
13 oktober 2022 15:03
Waardeloos, op zondag kun je niet annuleren, als je inlogt ook niet, je kunt je gegevens niet veranderen. Als je belt krijg je hele onaardige mensen aan de lijn die er alles aan doen om geen afspraak te maken. Ze vertellen niet meer met welke arts je een afspraak heb. Waarschijnlijk omdat ze je aandoening toch niet interessant vinden en weinig er tegen kunne... Toon meer »
Waardeloos, op zondag kun je niet annuleren, als je inlogt ook niet, je kunt je gegevens niet veranderen. Als je belt krijg je hele onaardige mensen aan de lijn die er alles aan doen om geen afspraak te maken. Ze vertellen niet meer met welke arts je een afspraak heb. Waarschijnlijk omdat ze je aandoening toch niet interessant vinden en weinig er tegen kunnen doen. Mensen sla de poli dermatologie maar over in dit klant onvriendelijke ziekenhuis. Toon minder »
danny Dld
12 september 2022 10:10
Als ik bel naar welke poli dan ook ben ik zolang aan de lijn.. “ik ben de eerste in de rij” en dat dan voor een halfuur lang.. super irritant.
Ivana x
8 augustus 2022 13:01
Bureaucratische bende is het waar de patient ergens onderaan de lijst staat. Update. Fijn dat er gereageerd wordt, maar ik heb geen social media. Het os nog erger dan ik dacht. Eerst wel kanker, 2 maanden later niet en weer 2 maanden later wel. Nu eindelijk behandeling maar pas over 10 weken. Acht proef en 2 later echt. De eerder gewenste en aangegeven behan... Toon meer »
Bureaucratische bende is het waar de patient ergens onderaan de lijst staat. Update. Fijn dat er gereageerd wordt, maar ik heb geen social media. Het os nog erger dan ik dacht. Eerst wel kanker, 2 maanden later niet en weer 2 maanden later wel. Nu eindelijk behandeling maar pas over 10 weken. Acht proef en 2 later echt. De eerder gewenste en aangegeven behandeling is nu niet meer mogelijk vanwege de groei. Is te groot en zit al in een ader. Voor mij gewoon fout op fout. Net als bij mn vader. Nog meer mensen met deze ervaringen? Ik hoor ze graag. Want hier moeten mensen aansprakelijk voor gesteld worden. Update: na aandringen stukje sneller behandeld. Dat is dan weer positief! Hoop dat het snel genoeg is Toon minder »
Patrick van der Veld
4 augustus 2022 18:06
Prachtig ziekenhuis. Erg mooie grote centrale hal. Vriendelijke mensen. Werd meer dan prima door de verschillende afdelingen geleid door twee vrijwilligers. Petje af.
Ray
28 juli 2022 06:06
Zelfs 1 ster is al teveel. Hoe komt het dat ik veel goede reviews lees? Mijn ervaring met de afdeling cardiologie is dramatisch. Wegens een hartinfarct en een linker harthelft die nog maar voor 35 % werkt kom ik hier. Vier weekjes loop ik rond in dit ziekenhuis, en er zijn welgeteld 13 fouten gemaakt. Teveel om ze in detail te noemen, daarom enkele: er zijn... Toon meer »
Zelfs 1 ster is al teveel. Hoe komt het dat ik veel goede reviews lees? Mijn ervaring met de afdeling cardiologie is dramatisch. Wegens een hartinfarct en een linker harthelft die nog maar voor 35 % werkt kom ik hier. Vier weekjes loop ik rond in dit ziekenhuis, en er zijn welgeteld 13 fouten gemaakt. Teveel om ze in detail te noemen, daarom enkele: er zijn 9 ! afspraken / toezeggingen niet nagekomen. Er bleek een nieuw medicijn nodig, dat kostte een volle week wachten. In een telefonisch gesprek met de balie werd mij medegedeeld dat mijn echo perfect was, bleek achteraf helemaal niet te kloppen. Ik zou 1 juni aangemeld worden voor revalidatie, is tot op heden, 2 juli, nog niet gedaan. Volgens de cardioloog in opleiding moest ik wekelijks naar een verpleegkundige, die heb ik sinds 1 juni 1 keer gezien, en er is geen nieuwe afspraak gemaakt. Mijn controlerend arts van de arbeidsongeschiktheidsverzekering vond het heel vreemd dat ik nog geen fietsproef heb gehad om te kijken hoe het hart zich gedraagt onder inspanning. En zo nog een paar dingen. Is allemaal goed voor je hart, deze chaos.
Ben ik nou de enige? Een foutje maken is menselijk, maar dit gaat wel heel erg ver. Toon minder »
rijschoolkwast
2 juli 2022 05:05
Na een eerder fiasco bij een ander ziekenhuis, waar zo’n beetje alles fout ging wat fout kon gaan, doorverwezen naar het Erasmus mc en in het bijzonder dhr. Koudstaal. Vanaf het eerste moment heel duidelijk in communicatie en het behandelplan. Hierdoor met 100% vertrouwen de kaakoperatie tegemoet gegaan terwijl ik hier als een berg tegenop zag. Ook de nazorg... Toon meer »
Na een eerder fiasco bij een ander ziekenhuis, waar zo’n beetje alles fout ging wat fout kon gaan, doorverwezen naar het Erasmus mc en in het bijzonder dhr. Koudstaal. Vanaf het eerste moment heel duidelijk in communicatie en het behandelplan. Hierdoor met 100% vertrouwen de kaakoperatie tegemoet gegaan terwijl ik hier als een berg tegenop zag. Ook de nazorg was uitstekend. Erg blij met het resultaat! Toon minder »
Danielle van Baalen
24 juni 2022 20:08
Ik heb een paar keer in m'n leven te maken gekregen met dit ziekenhuis, zowel als patient als bezoeker. De laatste keer was bij het sterfproces van iemand. Kan niet anders zeggen dat het personeel dit bijzonder waardig deed. Professioneel en tegelijkertid invoelend. Zelf ben ik er 3x onder het mes geweest en wat dat betreft: allemaal geweldig gedaan. Toppers... Toon meer »
Ik heb een paar keer in m'n leven te maken gekregen met dit ziekenhuis, zowel als patient als bezoeker. De laatste keer was bij het sterfproces van iemand. Kan niet anders zeggen dat het personeel dit bijzonder waardig deed. Professioneel en tegelijkertid invoelend.
Zelf ben ik er 3x onder het mes geweest en wat dat betreft: allemaal geweldig gedaan. Toppers! Toon minder »
robert winters
23 juni 2022 05:05
Hiya,al langer dan 1 jaar wacht ik op 1 nieuwe heup wordt ik door mijn huisarts door gestuurd naar het vlietland,moet mijn dossier door gestuurd worden schijnt dat een heel gedoe te zijn.vlietland zegt gewoon vragen of ze het digitaal kunnen door sturen en erasmus zegt moeten ze met 1 formulier aanvragen.hele ochtend van het kasje naar de muur gestuurd.waaro... Toon meer »
Hiya,al langer dan 1 jaar wacht ik op 1 nieuwe heup wordt ik door mijn huisarts door gestuurd naar het vlietland,moet mijn dossier door gestuurd worden schijnt dat een heel gedoe te zijn.vlietland zegt gewoon vragen of ze het digitaal kunnen door sturen en erasmus zegt moeten ze met 1 formulier aanvragen.hele ochtend van het kasje naar de muur gestuurd.waarom moest ik 1 formulier ondertekenen om mijn gegevens bij iedere ziekenhuis te laten delen? pfffff Toon minder »
Mano Sieta
1 juni 2022 10:10
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is! Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam. Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etag... Toon meer »
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is!
Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam.
Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etage lager.
Parkeergelegenheid voor mindervalide mensen zijn er ook heel veel.
Het is een fijn ziekenhuis waar ik alleen maar met veel lof over kan vertellen.
Het is pas helemaal vernieuwd en heel groot maar alles staat heel duidelijk aangegeven waar je moet zijn en mocht je het even niet weten dan zijn er genoeg gastvrouwen die je graag even willen helpen.
Een mondkapje is binnen verplicht en er zijn duidelijke routes aangegeven om 1,5 meter afstand te houden.
Het personeel is overal aardig of het nu om de schoonmaakster gaat, de dame in het restaurant of een arts.
Omdat het een opleidingsziekenhuis is kan het geregeld voorkomen dat je steeds een andere arts treft die nog in opleiding is. Dat kan voor ernstige medische problemen weleens een beetje "vervelend" of wennen zijn omdat je dan misschien liever een vertrouwd persoon wilt spreken, maar alles wordt in een team altijd besproken dus dit hoeft geen probleem te zijn.
De wachttijden vind ik meevallen alleen kan het soms best lang duren voordat je de uitslag van een bepaald onderzoek hebt maar dat zal wel komen omdat het zo'n groot ziekenhuis is.
In heel het ziekenhuis zijn voldoende toiletten. Ook voor mindervalide mensen.
En er is overal een lift aanwezig.
Op de begane grond zijn er ook gelegenheden om iets te eten of te drinken en er zijn een paar winkeltjes zoals de Albert Heyn, Etos en Bloemenshop, een boekenwinkel en een cadeaushop.
Parkeren is best prijzig maar dat is helaas overal in Nederland ...
Al met al een TOP ziekenhuis 👍‼️ Toon minder »
Yoka PhotographY
23 mei 2022 04:04
De zorg is erg goed in dit ziekenhuis, echte specialisten en men komt vanuit het hele land om hier complexe operaties te ondergaan. De online omgeving is goed ingericht. Groot minpunt: de communicatie is slecht tussen verschillende afdelingen en zelfs chirurgen, de een verteld dit verhaal en de ander weer een heel ander verhaal. Dan kom je weer bij de volg... Toon meer »
De zorg is erg goed in dit ziekenhuis, echte specialisten en men komt vanuit het hele land om hier complexe operaties te ondergaan.

De online omgeving is goed ingericht.

Groot minpunt: de communicatie is slecht tussen verschillende afdelingen en zelfs chirurgen, de een verteld dit verhaal en de ander weer een heel ander verhaal. Dan kom je weer bij de volgende een weer een ander verhaal. Best apart, het zijn specialisten met wellicht ieder een ander zicht op hoe een behandeling moet verlopen. Wellicht beter om 1 specialist tijdens 1 traject aan te houden.

Ik ben hier voor de rest met een fijn gevoel na een operatie naar huis gegaan. Vriendelijke mensen en een modern/schoon ziekenhuis. Toon minder »
Elon Mulliner
17 mei 2022 23:11
Ik vind het echt bizar hoe bot en onvriendelijk die telefoniste of assistente van de MKA afdeling is! Ik belde om een afspraak te maken ivm extractie kiezen maar werd soort van streng terecht gewezen omdat ik nu pas een afspraak wilde maken ivm hevige pijn. Voor wat werkt ze dan in een ziekenhuis?! En als ik even terug scroll zie ik dat ik niet de enige ben... Toon meer »
Ik vind het echt bizar hoe bot en onvriendelijk die telefoniste of assistente van de MKA afdeling is! Ik belde om een afspraak te maken ivm extractie kiezen maar werd soort van streng terecht gewezen omdat ik nu pas een afspraak wilde maken ivm hevige pijn. Voor wat werkt ze dan in een ziekenhuis?! En als ik even terug scroll zie ik dat ik niet de enige ben met deze ervaring met deze mevrouw. Ben dan ook direct uitgeweken naar een andere chirurgische instelling. Toon minder »
G G
2 mei 2022 07:07
Met onze dochter 160km heen en 160km terug voor de kinder dermatoloog. Een ongelooflijke deceptie en schofterig behandeld. Hier zijn de laatste woorden nog niet over gezegd. Het is belangrijk ook slechte ervaringen te delen. Het doet met spijt dit te moeten melden. Uiteindelijk is er een kind de dupe van dit amateurisme van het Erasmus UMC. Vroeger stond dez... Toon meer »
Met onze dochter 160km heen en 160km terug voor de kinder dermatoloog. Een ongelooflijke deceptie en schofterig behandeld. Hier zijn de laatste woorden nog niet over gezegd. Het is belangrijk ook slechte ervaringen te delen. Het doet met spijt dit te moeten melden. Uiteindelijk is er een kind de dupe van dit amateurisme van het Erasmus UMC. Vroeger stond deze naam nog ergens voor! Toon minder »
Gerard en Elke Schinkel
21 april 2022 15:03
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is! Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam. Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etag... Toon meer »
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is!
Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam.
Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etage lager.
Parkeergelegenheid voor mindervalide mensen zijn er ook heel veel.
Het is een fijn ziekenhuis waar ik alleen maar met veel lof over kan vertellen.
Het is pas helemaal vernieuwd en heel groot maar alles staat heel duidelijk aangegeven waar je moet zijn en mocht je het even niet weten dan zijn er genoeg gastvrouwen die je graag even willen helpen.
Een mondkapje is binnen verplicht en er zijn duidelijke routes aangegeven om 1,5 meter afstand te houden.
Het personeel is overal aardig of het nu om de schoonmaakster gaat, de dame in het restaurant of een arts.
Omdat het een opleidingsziekenhuis is kan het geregeld voorkomen dat je steeds een andere arts treft die nog in opleiding is. Dat kan voor ernstige medische problemen weleens een beetje "vervelend" of wennen zijn omdat je dan misschien liever een vertrouwd persoon wilt spreken, maar alles wordt in een team altijd besproken dus dit hoeft geen probleem te zijn.
De wachttijden vind ik meevallen alleen kan het soms best lang duren voordat je de uitslag van een bepaald onderzoek hebt maar dat zal wel komen omdat het zo'n groot ziekenhuis is.
In heel het ziekenhuis zijn voldoende toiletten. Ook voor mindervalide mensen.
En er is overal een lift aanwezig.
Op de begane grond zijn er ook gelegenheden om iets te eten of te drinken en er zijn een paar winkeltjes zoals de Albert Heyn, Etos en Bloemenshop, een boekenwinkel en een cadeaushop.
Parkeren is best prijzig maar dat is helaas overal in Nederland ...
Al met al een TOP ziekenhuis !! Toon minder »
Yoka PhotographY
5 april 2022 22:10
Je gaat sneller dood dan geholpen worden
2,5 uur wachten, daarna onderzoek 10 min, dan weer 30 minuten wachten en het gaat zo door zit nu mijn 8e uur te wachten totdat ik geholpen word en als ik wat vraag zeggen ze “wacht maar even meneer u wordt zo geholpen of de dokter kom er zo aan” verschrikkelijk
Kristian
1 april 2022 19:07
Voor het uitvoeren van ingewikkelde operaties zijn ze wel goed. Alleen nemen ze weinig verantwoording voor complicaties. Er heerst totale chaos. Overdrachten verlopen altijd problematisch. Men leest zich niet in of rapporteert slecht. In gesprekken wordt er van alles gezegd, afgesproken en toegezegd. In de praktijk komt daar nauwelijks iets van terecht. Afsp... Toon meer »
Voor het uitvoeren van ingewikkelde operaties zijn ze wel goed. Alleen nemen ze weinig verantwoording voor complicaties.
Er heerst totale chaos. Overdrachten verlopen altijd problematisch. Men leest zich niet in of rapporteert slecht.
In gesprekken wordt er van alles gezegd, afgesproken en toegezegd. In de praktijk komt daar nauwelijks iets van terecht. Afspraken worden niet gehouden. Plannen worden chaotisch uitgevoerd omdat ochtend/middag/avond diensten niet van elkaar eten wat ze doen. Zo werd bijv een mobiliteitsplan keer op keer opnieuw vanaf dag 1 begonnen terwijl we al dagen verder waren. Fysiotherapie kwam ineens niet meer omdat hij dacht dat het geannuleerd was.
Onderzoeken zijn dramatisch slecht. Als men niks vindt trekt men gewoon conclusies ipv verder te onderzoeken.
Misverstanden en miscommunicatie zijn aan de orde van de dag en gaat ten koste van de kwaliteit van de zorg omdat niet de juiste zorg in de juiste intensiteit wordt verleend.
Als zelfs de verpleging zegt dat je in dit academisch ziekenhuis niet meer interessant bent als je niet meer in een van de hokjes past, dan is er iets serieus mis. Men probeert dan ook gewoon van de af te komen. En intussen laten ze je rustig creperen. En dan hebben we het nog niet over alledaagse fouten zoals verkeerde doseringen of gewoon verkeerde medicatie aan de verkeerde patiënt. Of een hopeloos verouderd softwaresysteem. Meerdere keren per week raakt er iets geïnfecteerd of zijn er nieuwe complicaties. De hygiëne is hopeloos.
Dagelijks (tijdens een inmiddels 10wkn verblijf ) horen we minimaal 2x uitspraken van artsen in de trant van “we weten het niet”, “we snappen er niks van”, “het zou niet moeten kunnen”.
Een ziekenhuis waar patiënten, naasten en zelfs het personeel continu klaagt over de ongeregeldheden. Toon minder »
michelle van Galen
1 april 2022 13:01
Het is werkelijk bizar hoe onkundig de mevrouw aan de telefoon is op de polikliniek van de Mondziekten, kaak- en aangezichtschirurgie (Kaakchirurgie). Advies: duik s.v.p. terug de schoolbanken in en kies voor een ander beroep, waar je wel je minimale kunde uit kunt putten. Kennelijk is het medisch-administratieve veld te hoog gegrepen voor deze abnormaal onb... Toon meer »
Het is werkelijk bizar hoe onkundig de mevrouw aan de telefoon is op de polikliniek van de Mondziekten, kaak- en aangezichtschirurgie (Kaakchirurgie). Advies: duik s.v.p. terug de schoolbanken in en kies voor een ander beroep, waar je wel je minimale kunde uit kunt putten. Kennelijk is het medisch-administratieve veld te hoog gegrepen voor deze abnormaal onbekwame en botte persoon. Toon minder »
Michel
26 maart 2022 19:07
De artsen zijn goed maar ze laten een kankerpatient 4 weken wachten op een uitslag die na 10 dagen bekend is. Vervolgens zeggen ze dat er geen uitslag is want het onderzoek was niet goed gegaan. Vier weken voor niks in spanning. Bij de volgende controle dus weer 4 weken wachten. Belt de arts op een ander tijdstip dan afgesproken. Telefoon dus gemist. Moet ik... Toon meer »
De artsen zijn goed maar ze laten een kankerpatient 4 weken wachten op een uitslag die na 10 dagen bekend is. Vervolgens zeggen ze dat er geen uitslag is want het onderzoek was niet goed gegaan. Vier weken voor niks in spanning. Bij de volgende controle dus weer 4 weken wachten. Belt de arts op een ander tijdstip dan afgesproken. Telefoon dus gemist. Moet ik vervolgens opnieuw 3 weken wachten. Dat is echt niet te doen als het om kanker gaat. Je wacht dan dus 7 weken op een uitslag van een biopt. En het bericht of de kanker terug is of niet. Toon minder »
Yvonne Van Gink
11 maart 2022 17:05
Sinds 2020 ontvangen wij per 3 weken een coassistent in onze sportschool MyHealth Breda voor het coschap sociale geneeskunde. Fantastisch initiatief, waar wij en de coassistent elke periode enorm veel van leren 🙏
Maarten Philippi
18 februari 2022 11:11
Ik ben zeer tevreden over ‘t Erasmus!
Voel me in goede handen bij professor de Herder en gezien door zijn assistente!
Hanneke Bruinincx
31 januari 2022 21:09
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is! Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam. Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etag... Toon meer »
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is!
Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam.
Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etage lager.
Parkeergelegenheid voor mindervalide mensen zijn er ook heel veel.
Het is een fijn ziekenhuis waar ik alleen maar met veel lof over kan vertellen.
Het is pas helemaal vernieuwd en heel groot maar alles staat heel duidelijk aangegeven waar je moet zijn en mocht je het even niet weten dan zijn er genoeg gastvrouwen die je graag even willen helpen.
Een mondkapje is binnen verplicht en er zijn duidelijke routes aangegeven om 1,5 meter afstand te houden.
Het personeel is overal aardig of het nu om de schoonmaakster gaat, de dame in het restaurant of een arts.
Omdat het een opleidingsziekenhuis is kan het geregeld voorkomen dat je steeds een andere arts treft die nog in opleiding is. Dat kan voor ernstige medische problemen weleens een beetje "vervelend" of wennen zijn omdat je dan misschien liever een vertrouwd persoon wilt spreken, maar alles wordt in een team altijd besproken dus dit hoeft geen probleem te zijn.
De wachttijden vind ik meevallen alleen kan het soms best lang duren voordat je de uitslag van een bepaald onderzoek hebt maar dat zal wel komen omdat het zo'n groot ziekenhuis is.
In heel het ziekenhuis zijn voldoende toiletten. Ook voor mindervalide mensen.
En er is overal een lift aanwezig.
Op de begane grond zijn er ook gelegenheden om iets te eten of te drinken en er zijn een paar winkeltjes zoals de Albert Heyn, Etos en Bloemenshop, een boekenwinkel en een cadeaushop.
Parkeren is best prijzig maar dat is overal ...
Al met al een TOP ziekenhuis !! Toon minder »
Yoka PhotographY
24 januari 2022 07:07
Schrijf een review

Veelgestelde vragen