Esthetisch Centrum Jan van Goyen - Bekijk prijzen en maak een afspraak
Esthetisch Centrum Jan van Goyen

Esthetisch Centrum Jan van Goyen

Op zoek naar een betrouwbare kliniek voor Injectables in Amsterdam? Bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen helpen onze ervaren cosmetisch artsen u graag om tot een goed behandelplan te komen. Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen waarmee je de balans in het gezicht herstelt op een natuurlijke manier.

Wij geloven in een op maat gemaakte behandeling met een natuurlijk resultaat waarbij unieke kenmerken in het gezicht behouden worden.

Esthetisch Centrum Jan van Goyen uit Amsterdam is gespecialiseerd in cosmetische behandelingen, waaronder botulinetoxine (Botox) en fillers.

Op zoek naar een betrouwbare kliniek voor Injectables in Amsterdam? Bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen helpen onze ervaren cosmetisch artsen u graag om tot een goed behandelplan te komen. Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen waarmee je de balans in het gezicht herstelt op een natuurlijke manier. Meer lezen »

Persoonlijk | Natuurlijke resultaten | Snel een afspraak

Tarieven
Botulinetoxine
Botox (1 zone)
V.a. € 110 per zone
Dysport (1 zone)
V.a. € 110 per zone
Fillers
Aliaxin
V.a. € 325 per ml
BeloteroBelotero
V.a. € 500 per ml
Juvéderm
V.a. € 500 per ml
Restylane
V.a. € 500 per ml
Skinbooster
Profhilo (2 ML)Profhilo (2 ML)
V.a. € 350 per behandeling
Kenmerken
Aantal behandelingen per jaar
500
Gespecialiseerd in
Botox, Fillers, Profhilo
Kliniek opgericht
2008
Adres
Concertgebouwplein 11, Amsterdam
Esthetisch Centrum Jan van Goyen
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Werkzame specialisten

Els Vogelpoel
Drs. Els Vogelpoel
Functie
Cosmetisch Arts KNMG
Botox zone v.a.
-
Filler per ml v.a.
€ 325,00
Profiel bekijken
Paula Roossink
Dr. Paula Roossink
Functie
Plastisch Chirurg
Botox zone v.a.
-
Filler per ml v.a.
€ 325,00
Profiel bekijken

Esthetisch Centrum Jan van Goyen Reviews

4
215 reviews
Geweldige kliniek met erg veel deskundigheid, dr Kroon de stabiele, deskundige factor, vriendelijk, menselijk en resoluut, doortastend en to the point
arthur goulooze
13 september 2024 19:07
Ga hier alsjeblieft niet heen! Doorverwezen naar deze dermatoloog, voor het krijgen van een recept van schurft, omdat je dat zonder recept niet krijgt. Was mij erg bewust van het feit dat ik schurft had, maar zonder recept krijg je geen medicijnen. 10 minuten max bezig geweest, inderdaad schurft, recept gekregen en naar huis. Een maand later nog een “belc... Toon meer »
Ga hier alsjeblieft niet heen!

Doorverwezen naar deze dermatoloog, voor het krijgen van een recept van schurft, omdat je dat zonder recept niet krijgt.

Was mij erg bewust van het feit dat ik schurft had, maar zonder recept krijg je geen medicijnen.

10 minuten max bezig geweest, inderdaad schurft, recept gekregen en naar huis. Een maand later nog een “belconsult” om te checken of het weg was.

Dit grapje kostte mij (EXCLUSIEF) de schurft pillen van 70 euro, 468 euro. Oplichterij dus. Ga dus vooral niet hierheen en probeer op een andere manier schurft pillen te verkrijgen Toon minder »
Beer Onstein
12 juni 2024 14:02
Ik ben zeer tevreden over de zorg en nazorg in de Jan van Goyen kliniek. Telefonisch goed bereikbaar. Voor Tijdens en na de operatie goed geholpen. Fijne en vriendelijke orthopeed Dr Mallee
Marloes
25 april 2024 08:08
Tijdens het wakker worden na mijn narcose en operatie hoorde ik eigenlijk het grootste gedeelte van de tijd dat het personeel negatief aan het spreken was met elkaar ofwel over werk of andere collega's. Dit was erg vervelend. Een andere dame die aan het bellen was met patiënten die een dag eerder waren geopereerd om te vragen hoe het ging, hing na het laatst... Toon meer »
Tijdens het wakker worden na mijn narcose en operatie hoorde ik eigenlijk het grootste gedeelte van de tijd dat het personeel negatief aan het spreken was met elkaar ofwel over werk of andere collega's. Dit was erg vervelend. Een andere dame die aan het bellen was met patiënten die een dag eerder waren geopereerd om te vragen hoe het ging, hing na het laatste telefoontje op en liet duidelijk blijken dat dit vervelend was on te doen zo aan het eind van de werkdag. Een andere collega reageerde bevestigend. Toen ik moest plassen werd ik naar het toilet begeleid.. vervolgens toen ik klaar was stond er niemand meer.. ik wist niet meer waar ik was en was ook erg duizelig... wel hoorde ik vervolgens weer dat geroddel over werk en elkaar , dat was blijkbaar belangrijker... Dan mij even helpen. Een yoghurtje openmaken met één arm en een arm die net was geopereerd... nee zet het maar op zn bed en ga vervolgens maar weer met je collega's lopen leuten, het was een nare ervaring.. na een chirurgische ingreep. Zoiets heb ik zelden meegemaakt.
Ik vraag me af of de werkomstandigheden zo slecht zijn of dat deze dames gewoon geen zin hebben in het werk. Er straalde geen enkel licht vanaf.
Geopereerd op Do 18 April om half 4 bij orthopedie.

. Toon minder »
Sebastiann de Langen
21 april 2024 23:11
Zeer slecht houden elke keer voor de gek als het gaat om herhaal recept steeds zeggen dat ze het gaan sturen met 10 minuten en dan niks en einde van de dag is het sorry we kunnen u vandaag niet meer verder helpen wat een schande
Umair Khan
22 maart 2024 17:05
Ik kom al 28 jaar in deze kliniek. Dr. van Selms kan ik alleen maar lof over spreken. Zeer kundig inzicht en specialist. Het personeel is vriendelijk. Zijn oplossing gericht
Sabrina Gasman
17 januari 2024 10:10
Ik krijg sterk het gevoel dat ze je bewust een commerciële fuik in laten zwemmen. in plaats van te kijken wat er aan de hand is en een diagnose te stellen, werd ik zonder diagnose doorverwezen naar een collega die mij doorverwees naar een commerciële praktijk. Twee afspraken en ettelijke foto's verder, ben ik geen grijntje wijzer of dichterbij een oplossing... Toon meer »
Ik krijg sterk het gevoel dat ze je bewust een commerciële fuik in laten zwemmen. in plaats van te kijken wat er aan de hand is en een diagnose te stellen, werd ik zonder diagnose doorverwezen naar een collega die mij doorverwees naar een commerciële praktijk. Twee afspraken en ettelijke foto's verder, ben ik geen grijntje wijzer of dichterbij een oplossing. Toon minder »
BK
20 december 2023 09:09
Behandeld bij Dr. Van der Kar. Wat een topper! Een hele vriendelijke vrouw met een heel esthetisch oog. Daarnaast wil ik ook graag mijn dank uitspreken naar de anesthesist, de verpleegkundige en de dames die reageerde op mijn emails.
Sophie
20 november 2023 13:01
Communicatie is slecht en komen afspraken niet na. Zouden vandaag bellen, kregen vandaag de bevestiging mail op de dag zelfe en dat je beschikbaar moet zijn. Nooit gebeld dus.
Jerome Prins
16 november 2023 16:04
Ik ben hier al lang patiënt, ze verbeteren hun zorg steeds meer in de loop der jaren. Ze denken en plannen goed met je mee in je huidige situatie. Zodat je goed voorbereid bent in de traject van je behandeling. Ze hebben ervaring met patiënten die hetzelfde traject hebben doorlopen en kunnen je goed adviseren wat te doen.
Antonio Ip
16 november 2023 11:11
Verschrikkelijk nooit meer daarnaar toe, ben 2 keer voor niets geweest.
khadija rahou
26 oktober 2023 09:09
De moeite waard om hierheen te rijden! Zeer kundig en lief personeel met een empatisch vermogen voor ouderen!
Trees Dovianus
16 oktober 2023 14:02
zeer deskundige artsen en ander personeel, heel vriendelijk.
Jan Roof
29 augustus 2023 12:12
Mijn dochter is in de ochtend geopereerd. Nazorg verpleging was uitstekend. Zij waren vergeten medicatie voor de nacht mee te geven. Kan gebeuren. Volgende ochtend zou het recept bij de apotheek liggen, niet dus. Rond 9 uur in de ochtend bellen en het zou geregeld worden, niet dus. Na een paar uur weer gebeld, oh mevrouw er is geen respect maar we gaan het r... Toon meer »
Mijn dochter is in de ochtend geopereerd. Nazorg verpleging was uitstekend.
Zij waren vergeten medicatie voor de nacht mee te geven. Kan gebeuren.
Volgende ochtend zou het recept bij de apotheek liggen, niet dus.
Rond 9 uur in de ochtend bellen en het zou geregeld worden, niet dus. Na een paar uur weer gebeld, oh mevrouw er is geen respect maar we gaan het regelen, niet dus. WEER bellen. Mevrouw ik stuur het nu op.
Blijken ze een kopie van het recept te hebben gestuurd en deze mag de apotheker niet gebruiken.
Weer bellen en een zeer onvriendelijk mevrouw aan de lijn. Ik toonde mijn ongenoegen, waarop zij antwoordde dat ze een notitie zou maken en er verder niks mee kan. Een prettige dag en de haak er
De operatie zelf is goed verlopen en de zorg na de operatie was uitstekend. Maar degene die het administratieve werk moeten verrichten kunnen zij beter vervangen. Toon minder »
J E van den berg
7 augustus 2023 05:05
Fijne professionele kliniek met vriendelijke medewerkers en voldoende tijd voor vragen en uitleg
Tanja Holzhaus
7 juni 2023 16:04
Ben hartelijk ontvangen door het team van orthopedie. Vriendelijk en meedenkend. Ik ben voor mijn operatie goed geïnformeerd en had voldoende inspraak.
Abdullah Lake
1 april 2023 01:01
Afdeling orthopedie is goed te bereiken, snel een afspraak mogelijk. Hierdoor had ik sneller duidelijkheid, wat fijn is. Vriendelijke arts en assistentes en een fatsoenlijke bak koffie in de wachtkamer. Gemaild en direct dezelfde dag een reactie van de arts. Kortom goede service en snelle acties!
Ellen Klop
2 maart 2023 09:09
Super goed geholpen Dank jullie wel
Grixxx
1 maart 2023 12:12
4 keer langs geweest voor een cortison prik in de onderarm
Op de echo kunnen ze niks vinden
Dhr bekerom kon het wel vinden maar is er nooit
Ik kijk even verder
Michel Pelgrom
28 februari 2023 14:02
Slechte ervaring met Internist Blümer, R.M.E. ze snapt op heel veel gebieden niet zo goed wat ze moet onderzoeken wilt heel veel bespreken met veel artsen wat ze verder moet doen want weet zelf niet zoveel en luistert absoluut niet naar je klachten en wilt ze ook niet helpen met het verlichten van je pijnklachten. Vraagt hoe ze je het beste kan helpen vervol... Toon meer »
Slechte ervaring met Internist Blümer, R.M.E. ze snapt op heel veel gebieden niet zo goed wat ze moet onderzoeken wilt heel veel bespreken met veel artsen wat ze verder moet doen want weet zelf niet zoveel en luistert absoluut niet naar je klachten en wilt ze ook niet helpen met het verlichten van je pijnklachten. Vraagt hoe ze je het beste kan helpen vervolgens geef ik aan hoe om vervolgens je te weigeren om je op die manier verder te helpen. Gaat alleen met je in discussie en herhaald ze heel veel. Als je aangeeft dat je geen toestemming geeft om je privacy te delen met andere artsen dan drukt ze maar steeds door dat het beste is om wel toestemming te geven. Ze respecteert je wensen en privacy niet. Weigert mij door te verwijzen voor een MRI scan omdat ik al jaren lang rond loop met een te hoge BSE waarvan de bijwerkingen extreem branderige gevoel over gehele hoofd en lichaam heen is. Als internist ga je ervan uit dat ze een brede scala aan info hebben van het herkennen van klachten maar zij zegt alleen op gebied van buik wat ze moet doen maar heb je last van je hoofd, lichamelijke klachten of een jaren lang te hoge BSE adviseer ik iedereen het af om je bij haar te laten behandelen. Geeft geen ruk om je lichamelijke en geestelijke klachten! Rond uit een zeer slechte ervaring. Toon minder »
BSE Inf
1 februari 2023 18:06
Een oud gebouw. Omgetoverd tot een medisch centrum. Veel gangetjes en deuren. Erg wit en best gehorig. Weet nog niet of de medische handelingen goed zijn. Maar er werkt wel gekwalificeerd personeel. Een mooie wachtkamer met een hypermodern koffiezetapparaat. Je moet gestudeerd hebben om die te snappen. ( misschien een uitleg bij leggen) Parkeren is er groot... Toon meer »
Een oud gebouw. Omgetoverd tot een medisch centrum. Veel gangetjes en deuren. Erg wit en best gehorig. Weet nog niet of de medische handelingen goed zijn. Maar er werkt wel gekwalificeerd personeel. Een mooie wachtkamer met een hypermodern koffiezetapparaat. Je moet gestudeerd hebben om die te snappen. ( misschien een uitleg bij leggen)
Parkeren is er groot probleem. Toon minder »
BERT VAN DEN BROEK
18 januari 2023 14:02
Ik vond mevrouw aan de telefoon niet heel vriendelijk
Cs
28 november 2022 10:10
Anderhalf uur gewacht om vervolgens een minuut bekeken te worden en een nieuwe afspraak moeten maken voor datgene waar ik juist voor kwam.
Sjonnah
28 juni 2022 11:11
Mijn internist was van Slotervaart ziekenhuis hierheen verhuisd. Dr Lauw is een hele aardige en deskundige specialist en niets anders dan lof over haar. Receptionisten zijn aardig en vriendelijk over het algemeen. Alleen als je met de auto komt is parkeren echt bijna onmogelijk. Daarom kom ik altijd met de scooter of motor.
Alexander den Engelsman
1 juni 2022 06:06
Ben zeer naar tevredenheid behandeld. Het gehele traject was fijn ingericht. Ik voelde dat er geluisterd werd. Een zeer vriendelijk en innemend team. En daarbij heel vakkundig!
linsey smit
2 november 2021 15:03
Dank aan de enorm aardige en zorgzame mensen. Fantastic!!
Milan Baas
24 mei 2021 16:04
Tnx voor de goede zorgen! Tasje vol met verband, kan ik jullie met rust laten het weekend🤣 tnx meiden van de Ortopedie
Stephanie Bitang
2 juli 2020 12:12
Ongeintreseerd na een behandeling met bacterie en abces .ons advies wij wisten dit ook niet gewoon een ziekenhuis eissen ipv kliniek.hopen hier nooit meer naar toe te hoeve
joyce maas
1 maart 2020 08:08
Dank aan de enorm aardige, zorgzame en kundige mensen werkzaam op de operatie afdeling. Zij geven een gerust en goed gevoel bij iets waar je meestal niet naar uitkijkt..
Nogmaals mijn dank!
Henk
7 januari 2020 13:01
Receptioniste en asisstentes super vriendelijk! Maar de arts? Die weet niet wat vriendelijkheid is. Deed alsof wij daar voor niks kwamen terwijl mijn moeder last heeft. En OWEE dat ik mijn jas mocht ophangen in de behandelkamer, die was namelijk alleen voor haar bedoelt. Verschrikkelijk.
Oumaima Jauydi
7 december 2018 12:12
Kom hier al jaren, was altijd een zeer tevreden klant. Dat is nu wel over; 2 maanden geleden bij arts geweest, die me zou doorverwijzen. Niets gehoord, na maand gebeld, blijkt brief nooit verstuurd naar het andere ziekenhuis. Zou alsnog met spoed gebeuren. Nu, weer een maand later weer gebeld; brief nog niet verstuurd, zelfs helemaal niet meer terug te vinde... Toon meer »
Kom hier al jaren, was altijd een zeer tevreden klant. Dat is nu wel over; 2 maanden geleden bij arts geweest, die me zou doorverwijzen. Niets gehoord, na maand gebeld, blijkt brief nooit verstuurd naar het andere ziekenhuis. Zou alsnog met spoed gebeuren. Nu, weer een maand later weer gebeld; brief nog niet verstuurd, zelfs helemaal niet meer terug te vinden. Nu weer 2 weken wachten tot arts weer in huis is. Echt belachelijk, nog nooit eerder zoiets idioots meegemaakt! Kom hier niet meer terug. Toon minder »
Flupke von Floppenstein
3 december 2018 15:03
Schrijf een review

Veelgestelde vragen