Kwam voor een botox behandeling voorhoofd & frons (doe ik al 5+ jaar). Eerst 30+ minuten wachten. Proberen ze me eerst brotox (Botox voor mannen, extra eenheden) aan te smeren terwijl ik een vrouw ben en normale Botox altijd perfect heeft gewerkt voor mij. Prima, extra geld betaald, ik ben de moeilijkste niet. 3 weken later op nacontrole omdat geen enkele ri...
Toon meer »
Kwam voor een botox behandeling voorhoofd & frons (doe ik al 5+ jaar). Eerst 30+ minuten wachten. Proberen ze me eerst brotox (Botox voor mannen, extra eenheden) aan te smeren terwijl ik een vrouw ben en normale Botox altijd perfect heeft gewerkt voor mij. Prima, extra geld betaald, ik ben de moeilijkste niet. 3 weken later op nacontrole omdat geen enkele rimpel weg is, ondanks de extra Botox. Bijzonder. Weer 30+ minuten wachten. Ik word opnieuw behandeld. Vervolgens wil ik naar huis, moet ik weer een kwartier wachten. Er wordt me niet vertelt waarom, oprecht geen idee. Uiteindelijk krijg ik te horen dat ik de kosten voor de nacontrole zelf moet betalen. Serieus?! Jongens, jullie hebben me al extra geld in rekening gebracht en proberen nu nog meer geld los te trekken omdat jullie zelf de behandeling niet goed hebben uitgevoerd? En proberen dit nu achteraf nog een keer in rekening te brengen zonder daar op voorhand iets over te zeggen? Wat is dit voor trieste bedoeling.. Echt onwijs boos weggegaan daar. Zo behandel je klanten niet. Iig 1 minder vanaf nu✅
Toon minder »