Niet coulant tegenover haar klant ,
na een behandeling van Pm make-up lippen 1e behandeling van totaal 2 waar ik voor heb betaald. De eerste behandeling ging niet goed. De Pm hechtte niet na een paar dagen en ik had de lippen vol met blaren. Ik had haar foto’s gestuurd en ze schrok zelf. Ze zei dat ik de vervolg behandeling beter niet kon doen en dat ze zelf...
Toon meer »
Niet coulant tegenover haar klant ,
na een behandeling van Pm make-up lippen 1e behandeling van totaal 2 waar ik voor heb betaald. De eerste behandeling ging niet goed. De Pm hechtte niet na een paar dagen en ik had de lippen vol met blaren. Ik had haar foto’s gestuurd en ze schrok zelf. Ze zei dat ik de vervolg behandeling beter niet kon doen en dat ze zelf info moest na vragen over wat ze nu moest doen .
Zelf had ik nog gevraagd of ik er zalf mocht op doen en ze zei nee en nu zegt ze dat ik dat wel had moeten doen.
Ik heb gezegd naar aanleiding van dat ze zelf er niet achter stond en ik niet meer de 2e behandeling zie zitten, dat ik besloten heb de 2 de afspraak af te zeggen en graag het geld voor de helft terug wil, dus voor de 2e afspraak die ik nog niet heb gekregen. Aangezien er nu niks meer op mijn lippen zit vond ik het wel zo redelijk dat ik niet t hele bedrag maar de helft terug vroeg, maar zij wil nu helemaal niks teruggeven en zegt dat t een aanbieding was. Nou t maakt niet uit, ik vraag gewoon de helft.
Vind t zeer onprofessioneel dat je zo met jou klanten om gaat ,jammer dat t zo moet gaan .
Toon minder »