Ik ben al 30 jaar klant en was altijd super tevreden! De laatste 4 jaar is dat langzaam gaan veranderen.
Ik begin met het ergste verhaal:
Er was recent een stuk van mijn kies afgebroken. Daar had ik last van en het was scherp in mijn mond.
Ik belde maandag, en kon dinsdag terecht. Er werd mij verteld dat spoedgevallen die tussen door komen, altijd worden ge...
Toon meer »
Ik ben al 30 jaar klant en was altijd super tevreden! De laatste 4 jaar is dat langzaam gaan veranderen.
Ik begin met het ergste verhaal:
Er was recent een stuk van mijn kies afgebroken. Daar had ik last van en het was scherp in mijn mond.
Ik belde maandag, en kon dinsdag terecht. Er werd mij verteld dat spoedgevallen die tussen door komen, altijd worden gepland om 13.00 uur of 13.15 uur.
Ik had geen oppas en moest dus op school liegen dat mijn kinderen naar de tandarts moesten, zodat ze met mij mee konden. Ipv dat ze voor een dichte deur komen te staan.
Toen ik bij de tandarts aankwam, mocht ik in de stoel. En de tandarts zei: ja er is inderdaad een stuk kies afgebroken, maak maar een afspraak bij de balie.
Ik had echt zo iets van: Wàààt??? Dat er een stuk kies is afgebroken wist ik al. Het moest gefixt worden. De tandarts zei, nee daar moet je een afspraak voor maken want het gat is te groot. Ik dacht bij mezelf, euhhh daarom kom ik ook tussendoor... zodat het gemaakt kan worden... Maar goed, ik naar de balie. Daar werd gezegd dat ze op z'n vroegst over 4 weken pas plaats hadden! Dus ik werd niet zo blij. Uiteindelijk ben ik later die dag terug gebeld dat ik over 2 dagen kon komen. MAAAAAARRR, vervolgens sturen ze wel mooi een nota.
Dat is lekker geld verdienen zo.
Verhaal 2:
In de laatste paar jaartjes, zijn mijn tanden niet helemaal goed bijgehouden door de tandarts. Bijvoorbeeld hij zet een vulling, maar niet goed. Waardoor ik weer een extra afspraak moet plannen zodat het wel goed gedaan wordt.
Dit is best vervelend, en de extra nota's die jij krijgt door een fout van jou tandarts, word ik ook niet vrolijk van.
Verhaal 3:
In de laatste 4 jaar is er denk ik, bijna geen 1 geplande afspraak geweest die door kon gaan. Standaard word ik door hun afgebeld. Wij komen elk half jaar op controle, gaan naar de mondhygiënist als dat nodig is, en komen extra als er iets gedaan moet worden.
Als je dan al 4 jaar bijna standaard wordt afgebeld, dan word je dat op een gegeven moment ook zat.
Oplossing voor de extra nota's? Nee die is er natuurlijk niet. Het valt vast wel allemaal onder het mom: protocol. Dus de extra rekeningen zijn gewoon voor mij.
En mij steeds afbellen? Dat valt vast onder het excuus dat ze ondertussen teveel patiënten hebben.
Al is het wel erg opvallend dat ik iedere keer de sjaak ben
Toon minder »